La vacuna

Margaret Keenan, 90, walks with nurse May Parsons, after becoming the first patient in Britain to receive the Pfizer/BioNtech COVID-19 vaccine at University Hospital, at the start of the largest ever immunisation programme in the British history, in Coventry, Britain December 8, 2020. Britain is the first country in the world to start vaccinating people with the Pfizer/BioNTech vaccine. Jacob King/Pool via REUTERS - RC2WIK9D2PHR

La televisió ha estat difonent que al Regne Unit s’ha administrat la primera vacuna, a una dona de 90 anys. Per mi és una notícia molt positiva. Semblava que ens tocaria esperar un o dos anys aconseguir el vaccí però la convergència del treball dels científics i l’interès posat pels polítics, més la competència entre les empreses farmacèutiques, ha fet possible el miracle.

No dubto que és una notícia excel·lent, encara que hi ha persones reticents pels possibles efectes secundaris i no falten els qui, fixant-se en els guanys milionaris de les farmacèutiques, s’oposen al vaccí. Per alegrar-nos-en bastaria sentir les dures paraules de la cancellera Àngela Merkel, exclamant que no podem acceptar de cap manera que cada dia morin (a Alemanya) 500 persones!

I que boniques les paraules de la senyora Margaret Keenan: “Em sento molt privilegiada de ser la primera persona de ser vacunada contra la Covid-19. És el millor regal d’aniversari perquè finalment podré passar temps amb la meva família i amics, després d’haver estat sola tot l‘any”.

L’amor, primer de tot!

Sigues el primer en comentar on "La vacuna"

Deixar un comentari

El teu e-mail no serà publicat


*