Dissabte arriba l’estiu

Dissabte ens deixarà la primavera, el temps de les flors! que, tancats a casa, l’hem enyorat més que no pas viscut. He tingut el cel, això sí: veure des de la finestra un tros molt gran del cel és molt, i amb l’espectacle quotidià de la sortida del sol, el desfilar dels núvols i l’enretirar-de la lluna, arribada la nit.

Podrem fer vacances, aquest estiu? Podré pujar als Pirineus i disfrutar de la natura?

Ahir em va venir l’enyorança dels dies viscuts a muntanya; sempre que he pogut al començar la primavera m’he escapat a Núria, per acomiadar-me de l’hivern i rebre la primavera. Veure la neu fonent-se i les primeres flors, petites, humils, treient el caparró. I l’aigua del  riuet lliscant-les-hi al peu, amb alegria, alliberada del pes de la neu.

He pensat que avui sigui la natura la que parli des del capvespre. Unes quantes fotos millor que un seguit de paraules.

n o t a:

a la columna del costat trobareu diferents comentaris, darrerament n’hi ha dos, sobre la retiarda de monuments com el de Colom, i un sobre els animals de companyia; dos temes dels quals us convidava que enviéssiu la vostra opinió. La vostra opinió ens ajuda a pensar. I enriqueix el capvespre.cat

Us recordem que si voleu adquirir el llibre LAETUS DIES HIC el trobareu a la llibreria de Santa Coloma CARRER MAJOR. Si preferiu que us l’enviïn a casa, truqueu a la llibreria: 933 85 58 42

Sigues el primer en comentar on "Dissabte arriba l’estiu"

Deixar un comentari

El teu e-mail no serà publicat


*